Popular Posts

Wednesday, October 26, 2016

ရ ခုိင္ ျပည္ နယ္ က မြတ္ စ လင္ မ်ား သာ ရွိ ေၾကာင္း ေဒၚ ေအာင္ ဆန္း စု ၾကည္ ေျပာ ၾကား


“႐ုိဟင္ဂ်ာ” ဆုိသည့္ အသံုးအႏႈန္းႏွင့္ပတ္သက္၍ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က

“ဒါဟာ ျပသ၁နာမီးေမြးတဲ့ အသံုးအႏႈန္းပါ။ ကၽြန္မတုိ႔ကေတာ့ ရခုိင္ျပည္
နယ္က မြတ္ဆလင္ေတြလုိ႔ ႐ုိး႐ုိးရွင္းရွင္းပဲ ေျပာပါတယ္။ ဒါက အားလံုး လက္ခံသင့္တဲ့ ေဖာ္ျပခ်က္ပါ”

“စိတ္ခံစားမႈ အသားေပး အသံုးအႏႈန္းေဟာင္းေတြကုိပဲ ဆက္သံုး
ခ်င္တဲ့ အတြက္ (ကြ်န္မတုိ႔ကုိ) ဆန္႔က်င္ၾကတာျဖစ္ပါတယ္”

“ကၽြန္မ ဒီအေၾကာင္းကုိ ေျပာခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဘက္မလုိက္ဘဲ ေျပာခဲ့တဲ့အတြက္ အမ်ားက မႀကဳိက္ၾကတာပါ”

-
“သူတုိ႔ၾကားခ်င္တာမ်ဳိး ကၽြန္မ မေျဖတဲ့အတြက္ သူတုိ႔က အသိအမွတ္ မျပဳတာပါ။ သူတုိ႔က ကၽြန္မကုိ ျပသ၁နာျဖစ္ေစမယ့္ မွတ္ခ်က္မ်ဳိး ေျပာေစ ခ်င္ေပမယ့္ ကၽြန္မေျပာမွာ မဟုတ္ပါဘူး”

နယူးေဒလီက ျမန္မာသံရုံးမွာ ရခိုင္ျပည္နယ္အေရး နဲ႕ပက္သက္ၿပီး ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ နဲ႕ ၀ါရွင္ပုိ႔စ္ အင္တာဗ်ဴး ေျဖၾကားစဥ္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ေျပာၾကားခဲ့သည့္ စကားလံုးမ်ားအား ထုတ္ႏုတ္ တင္ျပအပ္ပါသည္။

The Ladies News

No comments:

Post a Comment